[Talk-cz] new.openstreetmap.cz Was:Re: kam s fotografiemi?

Marián Kyral mkyral na email.cz
Pátek Leden 8 10:26:25 UTC 2016

No teď to spíše bude spolek. https://cs.wikipedia.org/wiki/Spolek

Marián

---------- Původní zpráva ----------
Od: Pavel Zbytovský <zbytovsky na gmail.com>
Komu: OpenStreetMap Czech Republic <talk-cz na openstreetmap.org>
Datum: 8. 1. 2016 11:22:24
Předmět: Re: [Talk-cz] new.openstreetmap.cz Was:Re: kam s fotografiemi?

"

Díky za postřeh. Řešili jsme to stranou v soukromém threadu. Ladislav s
občanským sdružením a převlastněním jeho domén nemá problém. (Walley, s
openstreetmap.cz(http://openstreetmap.cz) jsi taky v pohodě?)
 Já i Marián jsme pro založení sdružení. Asi se do toho časem pustím :-)

P.

Dne 8. ledna 2016 11:11 Tom Ka <tomas.kasparek na gmail.com