[Talk-cz] new.openstreetmap.cz Was:Re: kam s fotografiemi?

Marián Kyral mkyral na email.cz
Pátek Leden 8 13:18:45 UTC 2016

---------- Původní zpráva ----------
Od: Karel Volný <kavol na seznam.cz>
Komu: OpenStreetMap Czech Republic <talk-cz na openstreetmap.org>
Datum: 8. 1. 2016 13:58:08
Předmět: Re: [Talk-cz] new.openstreetmap.cz Was:Re: kam s fotografiemi?

"zdar,

> Zatím je to celé jen ve stádiu úvah a je jasné, že by bylo dobré s tím
něco
> v blízké budoucnosti udělat. A to buď jako samostatný subjekt nebo třeba v
> rámci osgeo nebo něčeho jiného.

aj, na ty jsem úplně zapomněl ... tak stejný dotaz na Jáchyma, s/OA/OSGeo/
"

Tak pokud si pamatuji, tak Jáchym určitě není proti - minimálně nás na
Geoinformatics 2014 do sdružení lákal, že by mohla vzniknout osm sekce. Ale
nejprve se musíme dohodnout mezi sebou.

Já už to tady v minulosti navrhoval, ale nebyla vůle, nikdo se nechytil a já
na tohle nejsem.

> Co je OA? OpenAlt?

jo
""