[Talk-cz] polder vykreslený jako vodní plocha

Marián Kyral mkyral na email.cz
Sobota Leden 9 16:12:51 UTC 2016

Dne 9.1.2016 v 16:36 Jan Martinec napsal(a):

> Ahoj,
>
> možná bude stačit Mapniku nápověda, že tam voda není furt (do kódu
> jsem nehleděl). Přidal jsem tag
> http://wiki.openstreetmap.org/wiki/Key:intermittent - uvidíme, jak se
> to vyrenderuje.

To podle mne nestačí - ten tag jen určuje, že tam ne vždy je voda. Ale
mapnik nijak nezkoumá, jestli právě prší a tudíž tam může být voda ;-)

Zakreslil jsem detenční nádrž (suchý polder), nastavil mu
landcover=grass a stejně se vykresluje jako vodní plocha. To by asi
chtělo nahlásit jako issue (pokud ještě nahlášeno není).
http://wiki.openstreetmap.org/wiki/Cs:Key:basin

Marián