[Talk-cz] Turistická E10 jako superrelace?

Ladislav Laska laska na kam.mff.cuni.cz
Sobota Leden 9 21:48:36 UTC 2016

Ahoj,

prošel jsem dnes E10 z Kralup do Řeže a zjistil, že je tagovaná dost zvláštně.

Kromě toho, že se změnily polohy rozcestníků v Kralupech, a trošku i trasy (o
ulici vedle), pojmenované jsou hodně divně a pospojované taky. Ale halvně, úsek,
který jsem šel, je z načený ve dvou relacích:

jedna pro E10, druhá  kct_red=major. Podle wiki se E10 značí jako zvlášní
relací, ale přijde mi to pěkně hloupé. Nebylo by chytřejší dát tu KČT relaci
do E10 a E10 nechat být jako pouze superrelaci? Zbytek E10 mimo ČR tak vypadá,
že je budovaný.

Dnes to nechám uležet, ale pokud nikdo nenamítne, zítra to přehodím.

Také by bylo vhodné o tom napsat trošičku víc na wiki/do instrukcí.

Zatím a hezké mapování.

--
S pozdravem Ladislav Láska                          <laska na kam.mff.cuni.cz>
Katedra Aplikované Matematiky, MFF UK               tel.: +420 739 464 167