[Talk-cz] taskman pro cyklotrasy

Ladislav Laska laska na kam.mff.cuni.cz
Sobota Leden 9 22:32:09 UTC 2016

Nechci znít jako mtb-skeptik, ale přijde mi to dost zbytečné cpát na každou
cestu nutně cyklo tagy.

Viděl bych to tak, že všechny cyklostezky by měly být patřičně otagovány všmi
těmi scale atp. Navíc at si každý taguje populární cesty pro cyklisty, které v
okolí potká.

Ale nevím, třeba se najde dost lidí, co se do toho pustí a budou všechny cesty
tagovat a já se třeba také naučím, jak na to.

Ale v tom případě asi bude snadnější si opravdu udělat query, která z overpass
vytáhne všechny highway={path,track}, nemající správné tagy.