[Talk-cz] Dalsi preklady wiki

Jan Martinec jan na martinec.name
Středa Leden 13 13:55:58 UTC 2016

Tak zrovna ten odkazovaný úsek má 2 relace (což logičtější) i ref (což,
uznávám, hraničí s mapováním pro renderer). Přístupnost úseku je zase další
věc, ale o té tu snad není sporu :)

Jinak tedy jsem doplnil link na předmětnou situaci do obou jazyků; a pro
lokalizaci do ČJ bych si dovolil přidat link třeba na ty Teplice: je
trunk_link, má ref (i relaci k I-8), a je to sjezd z I-8/I-13 (pár km
souběhu na estakádě, přidal jsem I-13 do tamních ref). Sice by asi bylo
vhodné na předchozím segmentu mít turn_lanes a destination:lanes, nicméně
takto je možné při cestě ze severu navigovat alespoň "odbočte vpravo na
silnici 8"/"zůstaňte vlevo na silnici 13".

http://www.openstreetmap.org/way/9834696#map=15/50.6305/13.8316