[Talk-cz] Dalsi preklady wiki

jzvc jzvc na tpfree.net
Středa Leden 13 13:23:16 UTC 2016

Dne 13.1.2016 v 13:08 Jan Martinec napsal(a):
> Tak to je opravdu radikální výklad - ale ne, opravdu to znamená "tady ta
> silnice je zároveň US 30 i I-80, byť je tu fyzicky jenom jeden kus
> asfaltu." S pomocí Wikipedie jsem jeden takový úsek dohledal, a jde
> skutečně jen o ta dvě čísla. US 30 přichází ze SZ, I-80 z JZ, a společně
> pokračují asi 20 mil na V.
> https://www.openstreetmap.org/?mlat=41.594167&mlon=-109.966667&zoom=12#map=12/41.5408/-109.7852

Soubeh dvou (nebo i vice) silnic by mel byt resen relaci, ostatne cely
system renederu z cisla primo na fyzicky silnici je chory. Pak to vypada
tak, ze nekde na 100km mas cislo jednou a jinde na 100m 10x.

A jo, je to u nas celkem bezna vec, a nejen na silnici, ale i na zeleznici.

Jina vec je, ze i kdyz ti treba jednicka vede po dalnici, tak to jeste
neznamena, ze tam muzes jet bez dalnicni znamky. Coz muze byt trochu
problem v okamziku, kdy ti navigace rekne, ze pojedes proste porad po
silnici I/XY.

Nevim teda jak vypada znaceni takovych useku v realnym svete. Priklad,
I/50, vede z exitu 203 na 210 po D1.