[Talk-cz] Silnice se v zimě neudržuje

Miroslav Suchy miroslav na suchy.cz
Pondělí Leden 18 08:35:56 UTC 2016

Jde nějak do mapy zanést že se silnice v zimě neudržuje? Hledal jsem, ale nic jsem nenašel.

Jel jsem totiž s rodinou o víkendu do Karlova a zkusil jsem důvěřovat OSM navigaci. Ovšem některé úseky byli fakt
výživné. Algoritmus navigace přirozeně vybíral silnice vyšší třídy, což bylo fajn. Ovšem po cestě bylo několik cedulí
"Silnice se v zimě neudržuje" a fakt nekecali. Kdybychom jeli po poli tak by to asi vyšlo na stejno. Prostě 20 cm
udusaného sněhu. Vyjeté koleje tam sice byli, ale v nich se udusaný sníh postupným zahříváním a ochlazováním přeměnil na
led, což jenom umocňovalo řidický zážitek.

Abych se vrátil k tématu - typickým přikladem je tohle místo
Silnice 445 (2. tř) je ve směru od Malé Morávky udržována a krásně sjízdná. Nad Dolní Moravicí uhýbá na západ. Na jih
pokračuje silnice 3. třídy 37020.
V reálu to vypadá jako by to bylo naopak. Upravovaná silnice pokračuje na jih a na západ odbočuje silnice která je jen
prohrnutá a kde musíte razantně zpomalit pokud nechcete skončit v příkopu.
Dotaz bokem - jak je možné že silnice 3.tř je více udržovaná než silnice 2 tř.?

No a opravdová lahůdka byla o pár kilometrů jižněji na
kde úsek mezi Kněžpole a Hůzová je označen cedulí "Silnice se v zimě neudržuje" a fakt bych se nebál říct že byla
nesjízdná. Naproti tomu ty silnice 3 tř. co se na ni připojují sjízné byli.

Jak to teda vyznačit do mapy?

Mirek