[Talk-cz] Silnice se v zimě neudržuje

Pavel Machek pavel na ucw.cz
Pondělí Leden 18 22:44:22 UTC 2016

Ahoj!

> [...]
>
> Jel jsem totiž s rodinou o víkendu do Karlova a zkusil jsem důvěřovat OSM navigaci. Ovšem některé úseky byli fakt
> výživné. Algoritmus navigace přirozeně vybíral silnice vyšší třídy, což bylo fajn. Ovšem po cestě bylo několik cedulí
> "Silnice se v zimě neudržuje" a fakt nekecali. Kdybychom jeli po poli tak by to asi vyšlo na stejno. Prostě 20 cm
> udusaného sněhu. Vyjeté koleje tam sice byli, ale v nich se udusaný sníh postupným zahříváním a ochlazováním přeměnil na
> led, což jenom umocňovalo řidický zážitek.

No, ja jsem takhle jednou skoncil s autem lezicim na brise.. Na ty
silnici bylo snad pul metru snehu. Okolo sel pan, rikal ze dal je metr
a pul. A nebyl jsem jedinej, proti me "zaparkovalo" dalsi auto. Musel
jsem do nejblizsi vesnice pro lopatu... Stredni cechy, nekde u Rican...

> Abych se vrátil k tématu - typickým přikladem je tohle místo
>   http://www.openstreetmap.org/#map=15/49.9701/17.3148
> Silnice 445 (2. tř) je ve směru od Malé Morávky udržována a krásně sjízdná. Nad Dolní Moravicí uhýbá na západ. Na jih
> pokračuje silnice 3. třídy 37020.
> V reálu to vypadá jako by to bylo naopak. Upravovaná silnice pokračuje na jih a na západ odbočuje silnice která je jen
> prohrnutá a kde musíte razantně zpomalit pokud nechcete skončit v příkopu.

Nejbliz je asi

https://wiki.openstreetmap.org/wiki/Proposed_features/trafficability

takze "trafficability=unmaintained_in_winter" ?

  	      	       	     		     	     	       	   	   Pavel