[Talk-cz] Znakové klíče

Miroslav Suchy miroslav na suchy.cz
Pondělí Leden 18 08:51:40 UTC 2016

Dne 16.1.2016 v 13:12 Mikoláš Štrajt napsal(a):
> Jinak nevíte někdo, jak je to s copyrightem na mapové znakové klíče? Tj. když si implementuju styl mapy napodobující
> např. Základní mapu ČUZK (ta se nabízí, její klič je zveřejněn), jak moc legální/nelegální  to bude?

Viz
https://lists.openstreetmap.org/pipermail/talk-cz/2015-June/012003.html
AZ chrání u kartografického díla *především* grafickou podobu. IANAL ale pokud se volně inspiruješ a použiješ podobné
klíče, tak je to OK (ona např. ikona pro jeskyni bude mít asi vždy trochu kulatý tvar přimoníjící díru), kopii 1:1 bez
svolení samozřejmě nesmíš.

Jinak ptal jsem se na tuto problematiku jedno právníka a jednoho soudce a odpověď byla, že tyhle případy jsou vysoce
individuální a spravně by ti to měl posoudit právník kus od kusu a i jeho rada je taková naprd a v reálu by to u soudu
mohlo dopadnout úplně jinak.

Mirek