[Talk-cz] Tracer LPIS - drobne relikty puvodnich drivevymapovanych poli a luk po pretrasovani podle LPIS

Pavel Bokr osm na kraluvdvur.cz
Úterý Leden 26 15:20:38 UTC 2016

Ahoj,

a nebylo by rozumne se domluvit na tom, ze LPIS tracerem se zatim nebudou
resit drive rucne zmapovane plochy, pokud to nebude uplne nezbytne. Treba se
tracer jeste docka takovych vylepseni, ze treba poradi i s temito problemy
vcetne navaznosti na okoli - viz to co pise Petr Holub.

Tedy domluvit se na tom jestli je vubec nyni vhodne trasovat v jiz
zmapovanem - jestli je smyslem mit co nejdrive vsechny pole/louky rozdelene
podle toho kdo jak kde hospodari obohacena o dalsi atributy (crop, meadow) a
navazana na ID v LPISu i za cenu komplikace s relikty, "dirkami" nebo jinymi
vecmi co to muze delat v jiz zmapovanem uzemi nebo jestli trasovani na jiz
zmapovanem uzemi (co uz nejsou "bila mista") zatim moc neprovadet a nechat
tam zatim "scelena" pole (tak jak jsou fyzicky v krajine ne jak kdo na jake
casti hospodari nebo jak tu ci onu cast louky posoudi urednik - na nasi
louce urednik napriklad "vyrezaval" nejake soliterni stromy) zatim bez
navazani na LPIS a cekat na pripadne budouci vylepseni nastroju.

Kdo by presto citil potrebu neco co uz existuje podle LPIS pretrasovat tak
by mohl postupovat tak a tak, aby po pretrasovani z LPIS nezustaly v mape
relikty [sam ted nejsem schopen ted napsat jak postupovat protoze sam jsem
to ani nezkousel si s tim hrat, ale uz jste to tady psali; treba se k tomu
take nekdy sam dostanu, jak jsem psal zatim jsem do toho nechtel moc vrtat i
z obav (mozna zbytecnych), ze nekde by LPIS udelal horsi data nez rucni
mapovani].

Pavel Bokr