[Talk-cz] Přírodní rezervace Gutské peklo - jak přidat do OSM?

Marián Kyral mkyral na email.cz
Pondělí Červenec 4 14:23:59 UTC 2016

Dne 4.7.2016 v 09:01 Pavel Machek napsal(a):
> Ahoj!

> Je rozumne to delat po jednom? Primlouval bych se za import po vetsich
> kusech, v ramci zachovani konzistence etc...
>
> 									Pavel

Tak zatím mně trápí jen to jedno. Nicméně, pokud by se mi to nějakým
zázrakem podařilo, tak bych v tom třeba pokračoval. Ale dle všeho to je
na delší dobu a momentálně vůbec netuším, jestli na to budu mít čas. Už
tak mám plánů, že nevím co dřív :-(

Strašně by se mi líbilo, kdy se povedlo ten shapefile vizualizovat. Že
bych si to dal jako podklad a pak by se vidělo, jak moc to sedí s
aktuálními daty. No to co nesedí, by se pak nějak upravilo. Dal se na to
třeba udělat modul do Traceru. Ale k tomu je potřeba nějaká služba za tím.

Jinak, nenašel by se někdo znalý, kdo by udělal nějaký videotutoriál na
téma "Import shapefile do OSM"? Jak otevřít soubor, jak vybrat data, jak
je pak vyexportovat do JOSM. To by mi třeba hodně pomohlo. Případně
možná už to existuje, jen o tom nevím.