[Talk-cz] Přírodní rezervace Gutské peklo - jak přidat do OSM?

Marián Kyral mkyral na email.cz
Pondělí Červenec 4 18:46:29 UTC 2016

Dne 4.7.2016 v 16:23 Marián Kyral napsal(a):

> Tak zatím mně trápí jen to jedno. Nicméně, pokud by se mi to nějakým
> zázrakem podařilo, tak bych v tom třeba pokračoval. Ale dle všeho to je
> na delší dobu a momentálně vůbec netuším, jestli na to budu mít čas. Už
> tak mám plánů, že nevím co dřív :-(
>
> Strašně by se mi líbilo, kdy se povedlo ten shapefile vizualizovat. Že
> bych si to dal jako podklad a pak by se vidělo, jak moc to sedí s
> aktuálními daty. No to co nesedí, by se pak nějak upravilo. Dal se na to
> třeba udělat modul do Traceru. Ale k tomu je potřeba nějaká služba za tím.

> [...]

No tak už jsem se dostal do stádia, že mám Gutské peklo vyextrahováno v
geoJSON. Akorát to má špatnou projekci a marně bádám, kde mu při tom
exportu vnutit WGS84.

gpx by bylo lepší, ale to mi padá na chybu: ERROR 6: Geometry type of
`Multi Polygon' not supported in GPX.

Chjo. To je práce na ...