[Talk-cz] Přírodní rezervace Gutské peklo - jak přidat do OSM?

Marián Kyral mkyral na email.cz
Pondělí Červenec 4 19:13:56 UTC 2016

Dne 4.7.2016 v 20:46 Marián Kyral napsal(a):

> No tak už jsem se dostal do stádia, že mám Gutské peklo vyextrahováno v
> geoJSON. Akorát to má špatnou projekci a marně bádám, kde mu při tom
> exportu vnutit WGS84.
>
> gpx by bylo lepší, ale to mi padá na chybu: ERROR 6: Geometry type of
> `Multi Polygon' not supported in GPX.
>

> Chjo. To je práce na ...
>
> Marián

Ono vlastně JOSM má plugin OpenData který ShapeFile umí. A konverzi do
WGS84 jsem udělal přes ogr2ogr:

ogr2ogr -f "ESRI Shapefile" gutske_peklo_wgs84.shp gutske_peklo.shp
-s_srs EPSG:3035 -t_srs EPSG:43264

Vyextrahovat komplet všechny CZE rezervace do jednoho nebo více souborů
by už neměl být problém.

Co s tím dál v JOSM je už jiná písnička.