[Talk-cz] traumabody v OSM

Mirek Dlask dlask.m na gmail.com
Středa Červenec 6 05:40:17 UTC 2016

Jsem zmaten.
Na jednu stranu uznávám, že emergency=access_point dává smysl ale.

   1. Je to stále "Návrh: Náhrada značky highway=emergency_access_point" -
   viz wiki?
   2. Proč nemáme ve wiki jednu možnost respektive preferovanou možnost?
   3. Od návrhu (2008) poměr 18556:670 ve prospěch
   highway=emergency_access_point. Ze 670 jich je drtivá většina v Německu. U
   nás nula. Od jakého počtu se dá tag označit za "slušně zavedený?
   4. JOSM emergency=access_point nezná.

Sečteno podtrženo - záměr dobrý, provedení nic moc.