[Talk-cz] Špatná velikost písmen v názvech ulic importovaných z UIR-ADR

Lukáš Karas lukas.karas na centrum.cz
Středa Červenec 6 07:41:07 UTC 2016

Ahoj, možná se toto téma již v listu řešilo, ale žádné vlákno jsem nenašel.
Případně mě omluvte.

Píšu aplikaci nad knihovnou OSM Scout, při importu Česka jsem si všiml že ve
výsledné databázi chybí mnoho adres. Po dalším zkoumání jsem zjistil že
hodnota "addr:street" neodpovídá žádné blízké ulici (knihovna se snaží z adres
vytvořit stromovou strukturu, pokud nenajde odkazovanou ulici, náměstí nebo
sídliště..., adresu nepřidá do databáze). Po dalším zkoumání jsem zjistil že
mnoho adresních bodů má špatnou velikost písmen v tagu "addr:street",
například v ulici "V Olšinách" je mnoho (96) adres které mají ulici uvedenou
jako "V olšinách".

Hledání ulic jsem v knihovně udělal chytřejší, aby ignorovalo velikost písmen.
Nevím ale jestli její autor přijme merge request. V každém případě si myslím
že data v OSM by měla být opravena. Ale není to na ruční práci, jen v Praze
jsem našel 10 tisíc záznamů. Je tu někdo by byl schopný napsat automatický
script? Mohu dodat log z importu kde jsou chyby vypsány...

Lukáš