[Talk-cz] Špatná velikost písmen v názvech ulic importovaných z UIR-ADR

Mirek Dlask dlask.m na gmail.com
Středa Červenec 6 08:54:30 UTC 2016

Ahoj,
už ten nadpis máš špatně. Pro import aktualizaci adres se už dost dlouho
používá RUIAN. http://vdp.cuzk.cz/
Chybějící adresy se sice už řešily, ale jak je vidět nevyřešily. Na vině je
rozpor mezi stavovým výpisem (měsíčně) a aktualizacemi ve výměnném formátu
RUIAN.
Co to je špatná velikost písmen?  http://prirucka.ujc.cas.cz/?id=186 kde se
píše.

PČP jsou závazná pouze pro školní jazykovou výuku. Pro ostatní uživatele
češtiny mají jen formu doporučení. Některé obecní, městské úřady
a magistráty stále setrvávají u staršího způsobu psaní, zejména pokud jde
o předložková spojení (viz bod 2.1
<http://prirucka.ujc.cas.cz/?id=186#ref_id_41_2_1>). Starší způsob psaní
často odůvodňují tím, že změna by pro ně byla finančně náročná.

Tedy. Ve škole musíš PČP dodržovat, pokud zasedneš v obecní komisi pro
pojmenování ulic, můžeš se na pravidla vybodnout.