[Talk-cz] Špatná velikost písmen v názvech ulic importovaných z UIR-ADR

Lukáš Karas lukas.karas na centrum.cz
Středa Červenec 6 09:20:22 UTC 2016

Dne středa 6. července 2016 10:54:30 CEST Mirek Dlask napsal(a):
> Ahoj,
> už ten nadpis máš špatně. Pro import aktualizaci adres se už dost dlouho
> používá RUIAN. http://vdp.cuzk.cz/

Dobrá. To není zas tak podstatné. Vycházel jsem z tagu source:addr=uir_adr

> Chybějící adresy se sice už řešily, ale jak je vidět nevyřešily. Na vině je
> rozpor mezi stavovým výpisem (měsíčně) a aktualizacemi ve výměnném formátu
> RUIAN.
> Co to je špatná velikost písmen?  http://prirucka.ujc.cas.cz/?id=186 kde se
> píše.

Nejsem grammar nazi. Stejně tak chápu že pokud si například zastupitelé v
Litomyšli odhlasují že se bude jejich město jmenovat "LyTomišl" tak bychom to
měli v OSM datech upravit. Ale tady jde o očividnou chybu v RUIAN datech.
Ve všech materiálech Prahy 3 se ulice "Pod Lipami" píše s velkým "L" (stejně
tak ostatní). V RUIANu je ale s malým písmenem. Neřešil bych to, kdyby to
nedělalo problémy v OSM Scout knihovně, která se snaží vytvořit index adres
jako stromovou strukturu.