[Talk-cz] traumabody v OSM

Mirek Dlask dlask.m na gmail.com
Středa Červenec 6 09:10:29 UTC 2016

OK, tak jdu na tom zapracovat. Ty tři bodíky co jsem přidal včera dotaguju
ještě o emergency=access_point.
Zjistil jsem totiž, že Osmand mi je najde, na rozdíl od highway=* .
Navíc je jich v OSM většina  tagovaná oběma způsoby.
Je otázka, jestli nedoplnit emergency i pro další body alespoň v ČR.

Na wiki nemám přístup, protože NAT ...