[Talk-cz] Tabulky na konci tur. tras

Jan Martinec jan na martinec.name
Středa Červenec 13 19:06:08 UTC 2016

Ahoj,
Připadá mi to jako zbytečné rozlišování. Skutečně tam mnohdy končí značená
cesta - ale když to vezmu z opačné strany, tak tam cesta naopak *začíná* -
síť KČT nevisí ve vakuu, je napojená na fyzické cesty, a i tohle mi připadá
jako rozcestník - byť říká "odtud se jde napojit na síť, tady je možný
koncový/výchozí bod", nikoli "tady všude je síť."

Za mě je to jako rozcestník OK; nepřipadá mi nezbytné mít na úplně všechno
zcela přesný a oddělený šuplík - to připadá jako duchamorná úředničina zase
mně.

HPM