[Talk-cz] Tabulky na konci tur. tras

Jan Breuer jan.breuer na jaybee.cz
Středa Červenec 13 20:25:47 UTC 2016

Ahoj,
také to nemám úplně srovnané, co to je a vím, že se někdy tagy nedají
přesně překládat, ale i tak si to neodpustím.

Když se zamyslíš nad překladem slova guidepost, tak to je v první řadě
"ukazatel cesty". Jedna jeho speciální varianta je "rozcestník". Tedy z
mého pohledu dává smysl, že guidepost neznačí pouze rozcestí, ale i začátek
a konec trasy, nebo místo, kde končí nějaká odbočka. Jestli to dobře chápu,
tak to je přesně důvod, proč KČT používá pojem TIM a ne rozcestník.

Honza