[Talk-cz] Tabulky na konci tur. tras

<0174 v0174 na v0174.net
Čtvrtek Červenec 14 08:18:52 UTC 2016

Díky všem za reakce.

Abych se líp vyjádřil - jde mi o to, že jedna věc je tabulka, která nese
informaci "tady se to jmenuje tak a tak" a případně nějaké dodatečné info.
Předaná informace odpovídá spíš informační tabuli, než rozcestníku. Na
druhé straně spektra je rozcestník bez tabulky, který nese informaci "když
budeš sledovat tu a tu značku po x km, dostaneš se tam a tam". Tedy
naprosto rozdílnou informaci. Pak je tu samozřejmě tak polovina
rozcestníků, kde je oboje.

S překladem "guidepost" je to dobrá připomínka. Souhlasím s tím, že
přídavný tag je dobrá cesta, protože to není nic proti ničemu, já budu
spokojený, nikomu to nerozhodí mapy a těch pár bytů navíc v databázi nikoho
nezabije :) A pro svoje Garmin mapy si to budu moci rozlišit.

Nicméně guidepost=end_of_trail_guidepost. mi nepřijde jako ideální řešení,
tabulky jsou sice obvykle na konci odboček (ke studánce, zřícenině,
vyhlídce...), ale ne vždycky, vybavuju si z poslední doby dva příklady, ale
po republice bude takových dost.
Mně by se líbilo něco jako guidepost:type=?, což se sice používá, ale pro
trochu jiný druh informace. Pak je tu guidepost=sign, se 124 použitími a
nejasným významem :-|
Ještě jsem našel guide_type=* [1], což odpovídá asi nejvíc, s celými 27
použitími.

Ještě aby bylo jasno, nejde mi o to, aby to najednou začali všichni
používat, povinně kontrolovat při validaci čtverců v taskmanovi apod.. Spíš
se chci poradit, jak něco podobného tagovat, pokud chci tuto informaci do
mapy zanést.

<0174

[1] http://wiki.openstreetmap.org/wiki/Key:guidepost