[Talk-cz] Tabulky na konci tur. tras

Miroslav Suchy miroslav na suchy.cz
Čtvrtek Červenec 14 10:04:54 UTC 2016

Dne 14.7.2016 v 10:18 <0174 napsal(a):
> Abych se líp vyjádřil - jde mi o to, že jedna věc je tabulka, která nese informaci "tady se to jmenuje tak a tak" a
> případně nějaké dodatečné info. Předaná informace odpovídá spíš informační tabuli, než rozcestníku. Na druhé straně
> spektra je rozcestník bez tabulky, který nese informaci "když budeš sledovat tu a tu značku po x km, dostaneš se tam a
> tam". Tedy naprosto rozdílnou informaci. Pak je tu samozřejmě tak polovina rozcestníků, kde je oboje.

1) rozcestníky se dle KČT oficiálně jmenují TIM - Turistické informační místo. Což je IMHO i sémanticky lepší překlad
slova "guidepost". Byť je to dlouhé.

2) tahle tabulka je zpravidla na konci odboček z turistických tras. Což tady nedávno řešil vop jak značit tyto bezbarvé
odbočky - viz archiv.

Mirek