[Talk-cz] Červencový mapathon Missing maps - právě jsme otevřeli registraci

Jan Martinec jan na martinec.name
Pátek Červenec 29 08:44:44 UTC 2016

On 07/28/16 08:47, Marián Kyral wrote:
> Ahoj,
> díky za report. Někdy bych se taky chtěl zúčastnit, ale nejsem z Prahy a den má
> jen 24 hodin ;-(
>
> Můžeš trochu rozepsat to skřípání trasování v JOSM?
>
> Díky,
> Marián

Ahoj, do budoucna by pry mohla byt i dalsi mesta.
Co se tyce toho JOSM - jednak je problem zprovoznit Remote Control
(dostat do Chromaka vlastni certifikat je docela vesele, nakonec jsem to
"vyresil" Firefoxem) a pak jsem mel problem otevrit pres RC spravny
mapovy podklad (aktualni vyvojova verze uz mi funguje asi spravne:
predtim se mi tam oteviral uplne jiny, nez co jsem videl v iD), no a
ramecek oblasti si musim stahovat zvlast jako GPX - to RC neumi(?).

Nicmene po prekonani techto problemu se mi velice osvedcuje plugin
Areaselector - musel jsem si trochu pohrat s konfiguraci, aby to
matchovalo podle konkretniho mapoveho podkladu, ale uz to tracuje "skoro
samo" ;) No, spis to teda vybere priblizny tvar domu, ja ho Qckem otlucu
do pravouhlyho, a orezu prebytecny nody.

HPM