[Talk-cz] kct_neco=neco [was: Re: Cykloznačení - puntík se stříškou]

Pavel Machek pavel na ucw.cz
Sobota Červen 18 15:42:20 UTC 2016

Ahoj!

> výtka,
> ski, bicycle, wheelchair... což je asi to, na co narážíš?
> ne tak úplně - narážím na to, že hodnota je vyjádřena přímo názvem klíče,
> což je v tom bodě 3 kritizováno"
> ano, vypadá to tak, ale není to tak. Kct_barva=* stálo samo o sobě a POUZE
> na straně klíče. A při tom SOUČASNĚ vyjadřovalo HODNOTU, která už pak na
> straně hodnoty nikde nebyla uvedena. Navrhované schema (pokud zůstane v
> kaskádové podobě, předchozí mail nevylučuje i jiné jednoduché řešení při
> zachování celého principu jednoznačnosti a přehlednosti) nestaví hodnotu do
> [...]

ono se horse=yes od horse=designated trochu lisi -- jedno je "kone sem
muzou", druhy "je to vyhradne pro kone".

Nastesti to horse=yes pujde na cestu, ale horse=learning by slo na
relaci, takze se nepotkaj a ke kolizi nedojde...
									Pavel