[Talk-cz] Rozcestníky cyklotras a cykloturistickych tras

Jan Breuer jan.breuer na jaybee.cz
Čtvrtek Červen 23 10:14:35 UTC 2016

Ahoj,
zní to dobře, jen u těch cykloturistických tras je to takové divoké.

Například http://www.cyklo-jizni-morava.cz/moravske-vinarske-stezky jsou
značené jako "cyklotrasa" dle tohoto draftu, ale skoro bych je dal jako
cykloturistické. V okolí mám také několik "cyklotras", které rozhodně
nejdou po silnici. Například trasa "412" vede od Mutěnic do Poddvorova v
lese a po blátivých polních cestách.
http://www.openstreetmap.org/relation/226458#map=13/48.8938/17.0191

Přidání tagu hiking=yes je podle mě úplně špatně, protože to není
pěšoturistická stezka. Pokud to chceš rozlišit, tak spíš jako
bycicle=major | local | learning | ruin | peak | spring | interesting_object
a tím řekneme, že nejde o obyčejnou cyklotrasu, ale o cykloturistickou trasu

nebo případně
bycicle=yes
bicycle_touring=yes (navíc pro cykloturistické trasy) nebo mtb=yes??

nebo tím tagem network.

Honza