[Talk-cz] Aplikace pro pořizování základních dat v terénu

Petr Vozdecký vop na seznam.cz
Úterý Březen 1 14:30:58 UTC 2016

Ahoj,

chtěl bych se Vás zeptat na Vaše názory, zkušenosti či doporučení stran
(nejen Android) aplikace pro smartphones vhodné k pořizování dat v terénu.

Do současnosti jsem používal app Moje trasy od Google, ale výrobce oznámil
ukončení provozu appky tuším k 1.4.2016

Co všechno od jednoduché aplikace čekám? Minimálně to, abych mohl zapnout
záznam trasy (výhodou je vykreslování do současné mapy) a mohl přidávat a
pojmenovávat nějaké waypointy. Toto vše pak moci vyexportovat jako GPX pro
další import do OSM.org. Zmíněná app toto umí (vč. exportu do GPX), následný
import do OSM jsem pak zvládl během minuty i za chůze a než jsem došel domů,
měl jsem připravenou stopu k editaci...

Co všechno bych si představoval, že by to mohlo umět? Více mapových
podkladů, primárně OSM (app Moje trasy pracují jen s google, což je např. v
lese jen velký zelený flek a s ortofoto). Super by byl přímý export do OSM.
org, před exportem možnost poeditovat souřadnice waypointů např. porovnáním
vůči ortofotomapě. Možnost vložení waypointu nejen způsobem "tady kde
stojím" ale i přidáním přes mapu. Při importu do OSM zadat položky Popis,
Štítky, Viditelnost...

Díky za reakce

vop