[Talk-cz] Aplikace pro pořizování základních dat v terénu

Jan Martinec jan na martinec.name
Úterý Březen 1 18:53:06 UTC 2016

Přesnost závisí na HW v zařízení - tablety obecně bývají méně přesné, se
Samsungem S5 jsem v otevřené krajině  s přesností +-1m,  ve městě +-5m (se
starou Xperií jsem byl rád za +-10m)