[Talk-cz] Aplikace pro pořizování základních dat v terénu

Petr Holub hopet na ics.muni.cz
Čtvrtek Březen 3 06:54:03 UTC 2016

> Přesnost závisí na HW v zařízení - tablety obecně bývají méně přesné, se Samsungem S5 jsem v
> otevřené krajině  s přesností +-1m,  ve městě +-5m (se starou Xperií jsem byl rád za +-10m)

Proto jsem taky psal to 60CSx a o externich modulech typu Garmin GLO
(nicmene teda subjetivne GLO ma vetsi tendenci k driftovani, ale
na druhou stranu zvlada tech 10Hz, coz zejmena pri rychlejsi jizde
na kole je dost zajimave).

Jinak kdo mate chut, dalo by se hrat i s NS-RAW modulem a poradnou
antenou - jet pekne RTK pres rtklib.
https://navspark.mybigcommerce.com/ns-raw-carrier-phase-raw-measurement-output-gps-receiver/

Petr