[Talk-cz] Vyuziti zeleznice main/branch na trati 173 - Beroun - Rudna - Praha-Smichov

Jan Breuer jan.breuer na jaybee.cz
Středa Březen 2 10:07:40 UTC 2016

Ahoj,
a nelze to tagovat nějak takto?
usage:legal=main
usage=branch

Teď si nemohu vzpomenout a vypátrat, jak zněl ten přídavek u jiných tagů,
jestli :legal, nebo jinak, ale jde o princip, že lze zadat hodnotu podle
legislativy/oficiálního zdroje a hodnotu dle rozumu/místní znalosti.

Honza