[Talk-cz] jak značit výkopové práce?

Ladislav Nesnera nesnera na email.cz
Středa Březen 2 12:30:49 UTC 2016

Díky za odpovědi. Pravda, čekal jsem jasný "návod" a ona nepanuje moc
názorová shoda kam s tím :-O

Od mapy očekávám především odpověď na to jak z A do B. Není-li cesta
průjezdná, byť dočasně, je to pro mě, jako by nebyla vůbec (a musím-li
se vracet, pak ještě horší). Proto bych chtěl mít ten údaj přímo v mapě.
Chápu, že to nebylo v dobách papírových (nepamatuji takovou
topografickou značku), ale u dnešních on-line map či off-line s
vykreslovací logikou mám vyšší očekávání za oprávněné.

Byl bych tedy pro návrh Jana B., jen bych to cpal přímo do OSM tj. "..
stvořit smlouvu s dopravniinfo.cz <http://dopravniinfo.cz> [1] a napojit
ty data na API..". Tím by se samozřejmě řešil i úklid po expiraci.
(Předbíhám událostem, ale smlouvu bychom mohli udělat třeba na OpenAlt
z.s. a vznikne-li cos osmáckého, mohla by se převést, či uzavřít nová.)
Dával bych tam vše, co je plánované bez ohledu na délku trvání.
Nepředvídatelné (havárky, hustota dopravy) by mělo být záležitostí navigací.
Komu všemu bychom tím zavařili?

(současné i budoucí zkusím shrnout sem
<https://etherpad.wikimedia.org/p/osm_docasne_uzavirky>. Budete-li
upravovat přímo, zlobit se nebudu ;-))