[Talk-cz] Polygon generator

Pavel Dobes konference na lnx.cz
Středa Březen 2 19:54:44 UTC 2016

Zdravim,

pro Geoget (program na spravu kesek) jsem si napsal
https://github.com/PavelD/Osm2GGpoly - script, ktery by mel vygenerovat
adresare s polygonsma, ktere jsou pouzit v Geogetu.

V adresari data je zpracovano par statu, aby si nahodny nalezce udelal
predstavu, jak by mel script fungovat.

Script samotny ma nekolik much:
- seznam relaci se musi predpripravit rucne
- polygony jsou pro ucely Geogetu moc podrobne
- neni jeste pridana kontrola, ktera by stahla pripadne pouze zmenene
polygony
- pokud by nesel vytvorit polygon protoze je napriklad neuzavreny, neni
nikde error handling (proto stahuju i html soubory, ve kterych to pripadne
najdu)

Potreboval bych nekoho, kdo se podiva na soucasny script a poradi jak to
delat lepe, treba s mensim zatizenim pro servery, ze kterych stahuji a tak.

Vyjmenovane problemy jsem se jiz snazil nejak vyresit svepomoci, ale bez
valneho vysledku:

* Na http://overpass-turbo.eu/ jsem zkousel stahnout administrativni
hranice nejak globalne vyfiltrovane pro dany stat a dany admin_level, ale
bez uspechu... Nicmene polygony pro JOSM, ve kterem rucne vybiram relace z
vyznacene casti mapy jsou stahnovat dobre.
* Polygony stahuji z http://polygons.openstreetmap.fr/index.py a tam je
funkce na zjednoduseni, ale netusim, jestli se provadi na urovni cest a
nebo na urovni exportovaneho polygonu. Pokud na urovni cest, tak bu byla
sance, ze 2 sousedni takto upravene polygony se neprekrivaji a tim se daji
pouzit i pro ucely geogetu, ale jak to jednoduse zjistit...
* update zatim neresim, pokud adrear s exportovanymi polygony existuje, tak
se cely preskoci (i kdyby byl prazdny).

Script beha pod linuxem a potrebuje ke svemu behu nainstalovane recode a
wget. Zbytek byl ze std instalace. A jeste poznamka k cat-u, ktery se tam
pouziva i kdyz je zbytecny. To prepisu, ale presmerovani, ktere jsem
pouzival na prizkazove radce, kde jsem to ladil me v $( ) nefungovalo, tak
jsem ho (prozatim) naradil cat-em (nejrychlejsi a docasne reseni) ;)

Predem diky za odpovedi.

Pavel