[Talk-cz] Aplikace pro pořizování základních dat v terénu

Jakub Konečný konecny92 na gmail.com
Čtvrtek Březen 3 14:35:35 UTC 2016

Odpovím jenom častečně. Systému jako takovému asi BT GPS nevnutíš, ale
jednotlivým aplikacím ano. Např. v Locusu to není problém nastavit.
Mimo jiné jde v Locusu nastavit i interval záznamu bodů trasy, buď
časem nebo vzdáleností (např. každou sekundu nebo každých 10m).

A když se tady řešila jednoduchost exportu do OSM, tak Locus to umí i
automaticky při ukončení záznamu trasy, tzn. bez jediného kliknutí,
ale to už myslím chce placenou verzi. Je docela drahá, ale párkrát do
roka bývá v akci kolem 100 Kč.