[Talk-cz] Aplikace pro pořizování základních dat v terénu

LM_1 flukas.robot+osm na gmail.com
Pátek Březen 4 20:29:25 UTC 2016

Já pro záznamy používám Maverick - umí pro offline použití uchovat více
různých renderů mapy, jednoduché ovládání, možnost POI. Místo poznámek
raději fotky se zeměpisnými souřadnicemi.
LM