[Talk-cz] Polygon generator na osmap.cz/projekty

Pavel Zbytovský zbytovsky na gmail.com
Neděle Březen 6 21:48:48 UTC 2016

Ahoj,

neměl bys zájem vytvořit projektovou stránku o tvém toolu? Možná by se to
mohlo hodit i dalším lidem.
Stránka osmap.cz/projekty by měla sloužit k ukázce toho, čeho je (české)
OSM schopné, pokud možno pěkně obrázkově ilustrovanými stránkami. Běžní
uživatelé by se měli pokochat a pokročilí dostat na wiki/github apod.

Dík
Pavel