[Talk-cz] Rozdělení Jihlavské v Brně

Vojtěch Jaroš v0174 na v0174.net
Středa Březen 16 07:50:04 UTC 2016

Tak je to s pár přerušeními asi 300 m, pravda :) Nicméně ten beton tam
fyzicky znemožňuje např. odbočení doleva do ulice Netroufalky k nemocnici.
Dovedu si představit, že někdo jede s navigací v emergency módu, kde se
ignorují pravidla (jako zákazy odbočení, některé navigace to umí) do
nemocnice a ta ho povede přes metrový betonový panel.

<0174