[Talk-cz] Rozdělení Jihlavské v Brně

Marián Kyral mkyral na email.cz
Středa Březen 16 08:49:51 UTC 2016

Tak tohle se dá řešit přes relaci zákazu odbočení.

Marián

---------- Původní zpráva ----------
Od: Vojtěch Jaroš <v0174 na v0174.net>
Komu: OpenStreetMap Czech Republic <talk-cz na openstreetmap.org>
Datum: 16. 3. 2016 8:52:48
Předmět: Re: [Talk-cz] Rozdělení Jihlavské v Brně

"

Tak je to s pár přerušeními asi 300 m, pravda :) Nicméně ten beton tam
fyzicky znemožňuje např. odbočení doleva do ulice Netroufalky k nemocnici.

Dovedu si představit, že někdo jede s navigací v emergency módu, kde se
ignorují pravidla (jako zákazy odbočení, některé navigace to umí) do
nemocnice a ta ho povede přes metrový betonový panel.

<0174

Dne 16. března 2016 8:40 Marián Kyral <mkyral na email.cz