[Talk-cz] Trat 173 zmenena na branch - Re: Zamer zmeny trati 173 a mozna i 174 na branch - Re:Vyuziti zeleznice main/branch na trati 173 - Beroun - Rudna -Praha-Smichov

Michal Pustějovský Michal.Pustejovsky na seznam.cz
Čtvrtek Březen 17 16:58:16 UTC 2016

Ahoj,

Dne 17.03.2016 v 15:44 Pavel Bokr napsal(a):
> Ahoj,
> jelikoz zadna namitka nebyla tak jsem trat 173 zmenil na branch – tak
> jak jsem avizoval s ohledem na aktualni mapy SZDC, kde je trat
> zakreslena jako regionalni a vedlejsi i s ohledem na skutecny stav a
> provoz trati.
> https://www.openstreetmap.org/changeset/37897696#map=12/49.9882/14.2376
> Pokud nebude nikdo namitat tak planuji to same u trati 174 – Beroun –
> Rakovnik (mimochodem jak jsem psal o tom ze tam jezdi jeden par
> rychliku tak je to jen v sobotu v lete asi jako vlak pro turisty, ani
> [...]

Jen do toho, pokud to neodpovídá reálnému stavu.

> BTW Co jsem koukal tak pro pristi rok budou mit ty trate uz i jina
> cisla...

Máš někde odkaz? Pokud bys je pak chtěl aktualizovat, tak čísla tratí
jsou uchovávána v relacích route=tracks, které jsou v této
<http://www.openstreetmap.org/relation/2332889> relaci.

> BTW2 podobna zmena main => branch by se asi mela tykat vice trati v
> okoli...
> Pavel Bokr
Mimochodem, jako hlavní trať bych bral i například trať se silným
nákladním provozem či frekventovanými osobními vlaky (ve špičce třeba co
30 min, jinak co hodina, pokud to tedy není jedna 810).

Michal