[Talk-cz] Fotky rozcestniku na osmap.cz

Tom Ka tomas.kasparek na gmail.com
Pátek Březen 25 19:30:00 UTC 2016

Dne 21. března 2016 8:13 Michal Grézl <michal.grezl na openstreetmap.cz> napsal(a):
> [...]

Delam upravy OsmHiCheck/gp aby to z toho nejak padalo polo
automaticky, poslu pak mimo maillist pokusne UPDATE.

> Ja bych radeji pouzil cas z exifu fotografie. Taky muzu pouzit timestamp z fs.
> Budu vyrabet nejake zakladni ziskani exif dat. Datum z fs muzu nejak
> vracet taky.
> Do db by to slo dat primo taky, ale to se mi moc nechce.

jsem pro to dat rozhodne do DB pri insertu jako TIMESTAMP, z exifu to
jde vytahnout vzdy kdyz to tam bude ale kdyz ne, tak spolehat na cas
souboru je podle mne dost k nicemu. Staci aby se soubor zkopiroval
nebo s nim provedla jina operace a je to nenavratne v tahu. Proto je
podle mne jedine reseni davat to do DB tak jako lat a lon (ty jsou
prece taky v exifu).

> /table/move
> typ volani POST
> post parametry: id, lat, lon

a je to zase na nejake tvoje schovalovani nebo kdy se to projevi?

Bye