[Talk-cz] Fotky rozcestniku na osmap.cz

Michal Grézl michal.grezl na openstreetmap.cz
Pondělí Březen 21 07:13:27 UTC 2016

> ahoj,
>
> dostal jsem se k opravam umisteni rozcestniku a vsiml si jeste jedne veci -
> muzes prosim do tabulky pridat polozku t_created - idealne timestamp on
> insert, at mame nekde cas vlozeni. Chapu ze nekdo muze vlozit starsi fotky a
> u dost z nich to bude v exifu, ale je dobre mit i tuhle informaci kdyz
> ostatni nebudou. Hodi se vedet, kdy zaznam vznikl (treba pro nahradu
> novejsim apod.)
>
> Zmeny souradnic ted nachystam a poslu soukrome jako SQL UPDATE.
>
> Diky

Ja bych radeji pouzil cas z exifu fotografie. Taky muzu pouzit timestamp z fs.
Budu vyrabet nejake zakladni ziskani exif dat. Datum z fs muzu nejak
vracet taky.
Do db by to slo dat primo taky, ale to se mi moc nechce.

ten update bude super:)

na presouvani:

/table/move
typ volani POST