[Talk-cz] podivná navigace

Karel Volný kavol na seznam.cz
Pondělí Květen 2 13:07:29 UTC 2016

čest práci,

> v Brankovicích byla chybně nastavena jedna krátká cesta jako footway a
> proto přes ni nešlo projet.
>
> Stejně chybně trasu vyhodnotí i OSRM. Viz:
> http://www.openstreetmap.org/directions?engine=osrm_car&route=49.1879%2C16.6
> 218%3B49.0673%2C17.3865#map=14/49.1226/17.1406 Tímto šlo zjistit, jaký úsek
> mu vadí.
>
> Opravil jsem to, viz:
>
> Chyba byla zanesena asi 30.3. tímto changesetem:

ok, díky

zjevně jsem hledal ve špatném úseku, protože jsem vycházel z toho, že se mě na
ty Koryčany snažil vyhodit ještě ve Střílkách - takže toto asi bude bug
OSMAndu, že si Koryčany označil jako nějaký waypoint a snažil se tam dostat i
když už to bylo irelevantní :-/

> Do příští aktualizace map to tam bohužel bude hnít.

grr, to jsem schválně před cestou stahoval aktualizace, kdybych si nechal
předchozí verzi, tak se mi tam ta chyba nedostala, prostě zase den blbec

K.