[Talk-cz] Singletracky u Jedovnic

Tomas Janousek tomi na nomi.cz
Úterý Květen 3 06:44:46 UTC 2016

Ahoj,

On Thu, Apr 28, 2016 at 08:07:13PM +0200, Petr Holub wrote:

> Tohle je typicky mtb:scale=0 - jedine, co by to mohlo ovlivnit, pokud by to bylo
> extremne dolu z kopce, coz ale v Jedovnicich a s ohledem na urceni stezek necekam.

Když to otevírali, tak tam byl nějakej TEST FEST či co, kde půjčovali kola a
elektrokola, a pak se říkalo, že snad až deset klíčních kostí a nevím kolik
dalších menších zranění. To je furt ještě 0? :-)

> Pokud by se tam objevily nejake umele prekazky, da se doplnit mtb:scale:imba:
> http://wiki.openstreetmap.org/wiki/Key:mtb:scale:imba
> ale muj odhad je ze i tam to bude 0, max 1 - ale musel bych si to projet ;)

Toto je zajímavé, ale takhle od stolu to na to taky nenapasuju.

Každopádně dík za info.

--
Tomáš Janoušek, a.k.a. Pivník, a.k.a. Liskni_si, http://work.lisk.in/