[Talk-cz] OsmHiCheck chybejici rozcestniky do osmap.cz

Tom Ka tomas.kasparek na gmail.com
Středa Květen 4 17:08:28 UTC 2016

Dne 4. května 2016 10:02 Hynek Řehoř <l2k na email.cz> napsal(a):
> jak často se "párují" fotky nahrané přes http://map.openstreetmap.cz/work2/
> s rozcestníky? O víkendu jsem nafotil 3 rozcestníky v Jindřichovicích pod
> Smrkem, v pondělí uploadoval ,a stále se zobrazují jako bez ref a fota.
> Fotky jsou v pořádku nahraná, kontroloval jsem.

Aktualizuje se kazde 2 hodiny. Pokud se pak dane rozcestniky
nezparovali s fotkama, tak jsou zrejme dal nez 20m od bodu v OSM. Lze
zkontrolovat na http://osm.fit.vutbr.cz/OsmHiCheck/gp/?cache. Kontrola
sama o sobe nic nedoplnuje do OSM, takze dodelani ref a pripadnych
dalsich tagu uz musi nekdo provest - v tabulce jsou to cervene radky.

Bye