[Talk-cz] OsmHiCheck chybejici rozcestniky do osmap.cz

Hynek Řehoř l2k na email.cz
Čtvrtek Květen 5 08:16:02 UTC 2016

Ahoj,

rozcestníky jsem dal mimo silnici, teď pro změnu dostávám hlášku "Role
guidepost unknown in templates" (viz příloha). Hledal jsem na webu i zde a
nic k tomu nenašel. Můžu hlášku ignorovat?

Díky, H.