[Talk-cz] OsmHiCheck chybejici rozcestniky do osmap.cz

Marián Kyral mkyral na email.cz
Pátek Květen 6 08:45:08 UTC 2016

Ahoj,
tak jsem dodělal podporu pro exif. Pokud má fotka souřadnice v exifu, tak se
zobrazí a automaticky se předvyberou. Nicméně uživatel má možnost to
přesunout zpátky a použít souřadnice rozcestníku z OSM.

Tak jsem dodělal drobnosti jako například, že se otevřený formulář nezavře
při posunu mapy a indikaci, že probíhá načítání podrobností o rozcestníku z
OSM.

K vyzkoušení na http://rawgit.com/osmcz/osmcz/master/index.html

Ještě uvažuji, že by nebylo špatné ukázat vzdálenost exif vs. osm a ideálně
plácnout na exif souřadnice nějaký ukazatel, aby měl uživatel představu, jak
moc daleko to je.

A kdyby někdo chtěl ten formulář zkrášlit, má možnost.

Marián