[Talk-cz] Pirátské KČT rozcestníky ?

Miroslav Suchy miroslav na suchy.cz
Čtvrtek Květen 5 13:01:21 UTC 2016

Dne 5.5.2016 v 11:43 Petr Vozdecký napsal(a):
> Ahoj,
>
> co s tímto? V prostoru Brno-Hády někdo (tipuji základní organizace Českého svazu ochránců přírody "Pozemkový spolek
> Hády") vytvořila "naučnou stezku" (tipuji že v rámci nějaké dotace), kterou osadila "rozcestníky". Ty na první pohled

Asi ano:
http://www.pshhady.cz/strany/nauc.htm

> připomínají rozcestníky KČT, ale IMHO to nemá s KČT nic společného. Je to jen jakási divoká napodobenina z plastu. Z
> důvodů podle mě zcela iracionálních autor napodobil vizuální design TIMů bez zjevného rozmyslu i s #ref čísly a to tak,
> že na všechny směrníky uvedl stejné ref BO317a. V dolní části doplněno o text "Pěší trasa KČT".

Ty plasty by nevadili. Takovych mistnich cedulek jsem uz videl... Ale ten ref a ta "Pěší trasa KČT". Jestli máš chuť a
sílu tak napiš tomu spolku. Pokud to nebudou chtít řešit tak KČT
  http://www.turistickeznaceni.cz/index.php?option=com_huruhelpdesk&view=cpanel&Itemid=55
at si to s nimi poresi.

> Fotky 2 rozcestníků mám (viz níže), ale jaké uvést ref?

navrhuji:
  operator=cz:Pozemkovy spolek Hady
  ref=BO317a
u vsech.