[Talk-cz] dotaz na rychlost nahrávání upravených dat z JOSM

Marián Kyral mkyral na email.cz
Čtvrtek Květen 12 11:57:28 UTC 2016

Bohužel nemůžu potvrdit, hrabu se v kódu osmap.cz na mapování momentálně
není čas :-(

Nicméně jsem našel vlákno na fóru, které by s tím mohlo souviset: http://
forum.openstreetmap.org/viewtopic.php?id=54575

Marián

---------- Původní zpráva ----------
Od: r00t.cz <r00t na r00t.cz>
Komu: OpenStreetMap Czech Republic <talk-cz na openstreetmap.org>
Datum: 12. 5. 2016 13:34:19
Předmět: Re: [Talk-cz] dotaz na rychlost nahrávání upravených dat z JOSM

"> taky se Vám poslední dobou zpomalilo nahrávání upravených dat z JOSM.
> Zdá se mi , že je minimálně čtyřikrát pomalejší.

Taky se mi zda ze je nahravani nejake pomale poslednich par dnu.
Kolem 1000 zmen se mi odesilalo asi 5 minut. Vyzkousel jsem vypnout
IPv6, ale zadny rozdil v rychlosti.
Asi jde o nejake problemy na serveru, myslim ze je to pomale od te
doby co byla OSM jeden den read-only z duvodu udrzby (probehla v
pondeli 9.5.)