[Talk-cz] dotaz na rychlost nahrávání upravených dat z JOSM

Marián Kyral mkyral na email.cz
Pátek Květen 13 19:36:17 UTC 2016

Tak dle oznámení na webu proběhne během víkendu další odstávka,
tentokrát bude nejvíce ovlivněna wiki (Dalibor si může vzít volno ;-) ).

Nicméně mělo by to vyřešit i to pomalé nahrávání.

https://blog.openstreetmap.org/2016/05/13/server-maintenance-may-13-15/

Marián