[Talk-cz] Aktualizace dlaždic Metropolis

Petr Vozdecký vop na seznam.cz
Pátek Květen 13 04:20:22 UTC 2016

ahoj,
je to hezké...
- ty tunely bych se přimlouval udělat ještě trochu méně výrazně, o maličko
- tramvajové trati vykreslujes tak, ze vykreslujes tramvajové koleje, cili
tramvajová vozovna je pak velká červená plocha... bylo by asi potřeba to
vykreslovat z relací tramvajových linek...
- ty plochy náměstí apod... už vypadají taky lépe, ale pořád správně
nenavazují pro podvědomé vnímání oka diváka na chodníky ci ulice, které do
té plochy vstupují. Jednak tloustkou obrysové čáry (chodníky mají silnější)
a jednak by bylo super, když by navazovaly ty čáry jako společný obrys
(nevím jak to přesně popsat)...

vop

---------- Původní zpráva ----------
Od: Mikoláš Štrajt <strajt9 na seznam.cz>
Komu: talk-cz na openstreetmap.org
Datum: 12. 5. 2016 17:39:41
Předmět: [Talk-cz] Aktualizace dlaždic Metropolis

"
Zdar,
opravil jsem některé věci, které jste mi zmínili ve zpětné vazbě zde v
mailing listu:

- přidáno vykreslení silničních tunelů
- kreslí se plochy náměstí a letišť
- kreslím tramvaje a trolejbusové tratě (na celém území ČR)
- s tím, že jsem jediná mně známá mapa, která kreslí trolejbusové tratě
(hej, kdo z vás to má :-D )
- pracuji na zobrazení zastávek MHD (ty černé tečky s červeným okrajem,
zatím blbne popisek)

K vidění na: http://maps.svita.cz/

S pozdravem
Severák / Mikoláš Štrajt