[Talk-cz] Aktualizace dlaždic Metropolis

Jan Dudík jan.dudik na gmail.com
Pátek Květen 13 09:03:10 UTC 2016

Pěkné :-)
Jen koukám, že
- trolejbusy se vykreslují jen na velkých měřítkách, při přiblížení na
detaily zmizí
- path je vykreslovaná stejně jako chodník (na vesnici vypadají cestičky
mezi loukami a lesy podivně, obzvlášť v porovnání s navazujícími track)

---
Ing. Jan Dudík
projekce dopravních staveb
tel. 777082195